Uvjeti korištenja

Molimo, pažljivo pročitajte uvjete korištenja!

Ovaj sporazum o uvjetima i pravilima koištenja ovog web shopa određuje međusobne odnose između Vas kao kupca i nas (Vinograd) kao prodavatelja.

Kupci mogu biti pravne i fizičke osobe s područja Republike Hrvatske ili iz inozemstva.

Vinograd se obvezuje na poslovanje u skladu s legitimnim zakonima važećim na području Republike Hrvatske.

Vinograd se obvezuje na zaštitu privatnosti podataka kupaca, te očuvanja tajnosti njihova identiteta.

Vinograd se obvezuje na isporuku sukladno traženjima kupaca, a prema ovom web shop sistemu, te podacima koje kupac navodi u svom korisničkom računu.

Ako koristite ovu web stranicu, Vi ste odgovorni za povjerljivost vašeg korisničkog računa – korisničkog imena, lozinke i ostalih osobnih podataka kao i za restrikciju pristupa Vašem računalu. Vi prihvaćate odgovornost za sve aktivnosti koje se izvedu koristeći Vaš korisničko ime i lozinku.

Nije dopušten bilo kakav pokušaj ilegalnog djelovanja na naš sistem poslovanja kao i pokušaje lažiranja podataka, te napominjemo da će svaki takav pokušaj biti proslijeđen nadležnim institucijama.

Stranice vinograd.hr su u vlasništvu Vinograd d.o.o.. Za vrijeme korištenja primjenjuju se ovdje navedena pravila i Uvjeti korištenja, kao i svi važeći i primjenjivi zakoni. Zadržavamo pravo promjene ovih pravila i Uvjeta korištenja u bilo kojem trenutku i bez prethodne najave.

Uvjeti poslovanja

Kupac je svaka pravna i fizička osoba koja izvrši narudžbu i plaćanje u našoj online trgovini i navede adresu isporuke u Republici Hrvatskoj ili inozemstvu.

Izjava o prodavatelju

Prodavatelj je Vinograd d.o.o. za izdavaštvo i usluge
Proštinske bune 35, 52100 Pula, Hrvatska
OIB: 72131654092
info@vinograd.hr
Račun u Zagrebačkoj banci d.d. Zagreb
Broj računa: HR36 2360 0001 1027 3442 5

Procedura kupovine i dostave

Vinograd se obvezuje u cijelosti poštovati Zakon o zaštiti potrošača, a za ovu trgovinu vrijede odredbe članka 3. glave 1. i posebno glave 7. vezano za Ugovor na daljinu.
Prema Zakonu o zaštiti potrošača maloljetne osobe ili potpuno poslovno nesposobne osobe ne mogu obavljati kupnju na daljinu, to mogu učiniti samo njihovi zakonski zastupnici.
Po primitku Vaše narudžbe obavještavamo Vas e-mailom o njezinom zaprimanju.

Kako naručiti?
Prvo se prijevite, ako ste već registrirani korisnik ili se registrirajte, ako još niste. Registracija je besplatna. Potrebno je upisati osnovne podatke o kupcu da bi se mogla kvalitetno ostvariti isporuka na željenu adresu.

Nakon toga pregledajte ponudu. Ako se odlučite za kupnju, izabrani artikl/artikle stavite u košaricu. Artikle u košarici možete mijenjati, dodavati ili vaditi iz košarice, te im mijenjati količinu.

Ako odlučite kupiti izabrane artikle u košarici, odaberiti opciju DOVRŠI NARUDŽBU.

Prvi korak (STEP 1) informacije za naplatu. Možete promijeniti zadane podatke ili ih samo potvrditi.

Drugi korak (STEP 2) odabir adrese za dostavu. Možete promijeniti zadane podatke ili ih samo potvrditi.

Treći korak (STEP 3) odabir načina plaćanja i dostave. Odaberite način plaćanja i dostave.

Četvrti korak (STEP 4) provjera podataka i potvrda narudžbe. Provjerite sve podatke i završite narudžbu klikom na NASTAVI.

Napomena kupca. U polje ispod NAPOMENA možete napisati svoju napomenu.

Isporuka
Robu ne isporučujemo na temelju potvrde o uplati, već tek nakon što uplata bude vidljiva na našem žiro računu. Kod uplata u hrvatskim poslovnim bankama to je najčešće sljedeći radni dan, a kod plaćanja u poslovnicama Hrvatskih pošta i dva radna dana nakon uplate.

Ukoliko plaćate virmanom ili općom uplatnicom i želite da Vam pošiljka stigne što prije za ovu vrstu plaćanja, molimo Vas pravilno popunite virman ili opću uplatnicu i a uplatu izvršite u poslovnoj banci prije 12.00 sati.

Za sve uplate koje su primljene prije 12.00 sati i vidljive su na našem računu, Vinograd nastoji poslati robu isti ili slijedeći radni dan, a vrijeme isporuke ovisi o Hrvatskoj pošti i adresi na koju se roba isporučuje. Za sve uplate primljene poslije 12.00 sati, isporuka kreće najranije slijedeći radni dan.

Ukoliko, zbog greške ili previda, cijena objavljena u Web Shopu nije ispravna ili je u međuvremenu promjenjena, zadržavamo pravo na izmjenu. Vinograd zadržava pravo da Vas informira o promjeni ili ispravnosti cijene te da Vam pruži priliku da potvrdite ili otkažete svoju narudžbu.

Nakon što dobijemo potvrdu o uplati sredstava, robu šaljemo poštom na kućnu adresu koju ste naveli u narudžbi.
Ukoliko u roku od 48 sati po preuzimanju robe ne pošaljete pismenu primjedbu na isporučenu robu, smatra se da je roba propisno isporučena.

Vinograd se obvezuje u cijelosti poštovati Zakon o zaštiti potrošača, a za ovu trgovinu vrijede odredbe članka 3. glave 1. i posebno glave 7. vezano za Ugovor na daljinu.
Narudžba, pakiranje, preuzimanje, dostava
— Naručene artikle pakiramo i šaljemo poštom na zadanu adresu
— Ukoliko drugačije nije navedeno uz proizvod, poštarina je uključena u cijenu
— Ukoliko drugačije nije navedeno uz proizvod, za narudžbe iz inozemstva, poštarina se računa po cjeniku Hrvatske pošte
Reklamacije i povrati
Ako ste iz nekog razloga nezadovoljni našom uslugom ili kupljenim proizvodom, molimo Vas da nam se obratite na kontakt e-mail ili pisanim putem na poštansku adresu Vinograda.

Na vaše dopise ćemo odgovoriti u što kraćem roku, a najduže 15 dana od dana primitka.

Putem upita o proizvodu mailom omogućujemo Vam izravne upite, primjedbe i pohvale sukladno članku 8. Zakona o zaštiti potrošača.

Vaše pritužbe i reklamacije ćemo uvažiti u slučaju da nismo ispoštovali bilo koji dio ugovoren u narudžbi ili Vam zabunom isporučili pogrešan ili neispravan proizvod. Naša je obveza pokušati riješiti Vaše reklamacije u dogovoru s dobavljačima (ako je proizvod s greškom) ili samostalno (ako je naša pogreška). Reklamacije na artikle priznajemo samo ako je artikal neispravan ili oštećen. Molimo Vas da po primitku pregledate primljene artikle i u roku od 48 sati reklamirate ako nešto nije u redu. Utvrdimo li da je artikal oštećen ili neispravan kupcu nudimo zamjenu ili povrat novca.

Ako smo zabunom poslali pogrešan ili neispravan artikl, povrat vršimo o našem trošku.
U slučaju povrata ispravne robe proizvodi moraju biti u neoštećenoj i originalnoj ambalaži (ambalaža može biti samo pravilno otvorena).
Prema Zakonu o zaštiti potrošača, roba kupljena na daljinu (kada se ne radi o osobnom preuzimanju nego se šalje kurirskom službom) može se vratiti (o svom trošku) u roku najkasnije 7 dana od dana primitka, isključivo u svojoj originalnoj i neoštećenoj ambalaži na našu adresu. Povrat robe isključuje robu koja je korištena i/ili kojoj je vidljivo oštećena ambalaža. Ukoliko je ambalaža oštećena ili nedostaju neki dijelovi povrat će biti odbijen. Troškove transporta snosi kupac.

Ne odgovaramo za krivo naručenu robu. U slučaju povrata ispravne naručene robe, trošak povratne dostave ide na Vaš trošak. Povrat mora biti unaprijed dogovoren.
U slučaju nemogućnosti isporuke naručenih proizvoda Vinograd se obvezuje izvršiti povrat sredstava u roku 2 radna dana od postizanja dogovora isključivo na račun s kojeg su sredstva uplaćena.
U slučaju neiznalaženja rješenja, nadležan je sud u Pazinu.

Sukladno Zakonu o zaštiti potrošača ovlašteni ste jednostrano raskinuti ugovor ne navodeći razloge za to u roku od 14 dana od datuma isporuke proizvoda, odnosno isporuke zadnjeg proizvoda iz narudžbe.
Standardni informacijski obrazac za jednostrani raskid ugovora dobite ćete po zaprimanju zahtjeva za raskid ugovora.

Pravo na jednostrani raskid ugovora Zakonom je u nekim slučajevima isključen, a cjelovite informacije vezane uz pravo kupca na jednostrani raskid ugovora možete pronaći na ovom linku: Zakon o zaštiti potrošača

Odredbom Europske komisije br. 524/2013 o on-line rješavanju potrošačkih sporova koja se primjenjuje od 09.01.2016 godine, u pogon je stavljena Platforma za online rješavanje potrošačkih sporova (Platforma za ORS).
Elektronska poveznica (link) na Platformu za ORS – https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage